röja städa ...

Då mini har varit sjuk har jag varit hemma denna veckan, ja nog för att det var ledigt hur eller hur lite så ju  med röda dagar.
ja har i alla fall kört lite i städning och röjandets tecekan. började med att rensa Minis garderob. så nu är nog allt 80 borta. Stora tjejen... har bara 86 nu. fniss nog för man ska ha det när man är 1 år men man ja ja är man mini är man. har dock paserat 10kg nu med sina 10.490g och 82cm.
sen gick jag vidare med att göra vid minis leksakslådor. det var på tiden. allt hade jag inte mage att göra av med. sista barnet och känslosamt.
därefter blev det röj i de storas rum med. inte så mycket som avväcklades där men rensa bort lite skräp hi hi
när det sen var klart då var det tvättstuga ju. förstår inte varför min tvättstuga är konstant i kaos.
sen gick jag till attack på köks skåpen. kolla så fint det blev.







igår fyllde jag och maken bilen med saker som skulle skänkas till SM ... ha ha dom såg glada och chockade idag när jag kom och lastade in påse på påse ha ha ;0))


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt