v. 16

Måndag: barnen var fortf. hos pappa. Jag var och jobbade. Mysigt skänt och avkopplande hehe, på kvällen var det mycekt förberedelse inför fotografen.

Tisdag: dax att hämta di små hos pappa för att åka till fotografen. Det gick så där... ;0)) mini M ville inte helt samarbeta med saker och ting. Även den lite lätt labila 6 åringen gjorde sig påmind. Men vi verkade fastna på bild i alla fall. Sen var vi rätt slut och inget mer gjordes den dagen.

Onsdag: Var det lite kompis kalas för Mini M, fröknarna M var bjudna. Blev ett lite lagom kalas eftersom vi firat med alla andra på olika andra sätt. Efter dagis blev det lite fynd runda sen hem.

Torsdagen: tog jag och mini M vägen till IKEA för att möta upp glader och lilla M där var det mysfrukost som gälde och mamma skit snack.
Väljer att sudda lilla M då jag inte vet om jag har godkänt av mamman att lägga i blogg.    

Skärtorsdag.. ungarna var påskärringar på dagis och laddade som tusan att påsken var på antågande.
Självklart var vi tvungen att göra favvorit i repris. Så ladda som tusan mamma ringde och sa vi ses ikväll och jag vill ha lite kaffe fixar du det. Ja vist så nu skulle det åkas till blåkulla inatt. När barnen sov la vi upp kvastar och ytterkläder... Stora H fick även en kaffe termos som hon hade haft med till mormor. ;0)) lite kul måste man ha.

Fredag: Barnen vaknar och ville så klart inte tro på blåkulla dom hade ju inte varit där men men övertala övertala ;0)) leta ägg. Stora H fick en klocka och Lilla H ett spel. Mini M en drick mugg.
Mormor kommer. Sen bär det iväg till familjen E och släkt kalas hela dagen.

Lördag: T och barnen åker till Oskarshamn för att gå på mora träsk eller som lilla H säger mormor träsk. Tydligen varit riktgit bra. mamma och jag tog med oss Mini M till stan. kollade alt klänningar till bröllopet men ikke.. fanns inte mycket i min smak tyvärr. en hängdes undan men nej jag har bestämt mig att den ska vara lång.
däremot hittade jag min ring. Så där klockrent pang. första ringen jag tittade på och provade. På Molins guld jag blev kär!!! På kvällen var det mammas goda mat och mys.


Söndag: Bara vara hemma i lugn och ro och mysa. Vi körde stora morrrivardagen i solen. rev mossa på 2 håll och räfsa räfsa. Sen kommer grannen och kör med sin stooora åkgräsklippar uppsamlare. hur nice och fort gick inte det. Härligt och vilken fin gräsmatta. Kände mig mega nyttig. sen skulle vi ju gå ut t och jag ensamma utan barn. Började med att testa ben and jerrys men det var stängt. sen gick vi till bowlinghallen stängt. Ingen bra bio haha vi kände oss gamla. ja hade inget körkort med mig så ingen öl klarade vi av att ta heller. haha så det blev en prom i stan och sen hem igen.äsch mys i alla fall med mannen jag älskar!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt