Min helg

på fredagen var det en nervös Minna som åkte till stationen för att möta L där vi även mötte upp T och lilla K, in på tåget och iväg. Rimsforsa here we come.

Vi kom dit skriva in sig, såg en del ltie halvbekanta ansikten från Sjalbarn sen vidare till maten och den var behövlig både för mig och min Mini. Lite mingel sen kallade sängen på mig.

Natten gick bra.det var lite trångt. Men detgick fint att sova.

Dagen efter var det riksmöte och sen föreläsningar. På kvällen var det lite mingel mys och lottdragning Jag vann en amningstop, sockar, benvärmare och en tygblöja (som ska säljas) det var kul att vinna lite.

Jag älskade att vara iväg denna helgen och mötet. Träffade många spännande människor och såg fantastiska saker och himmel vad boobs det var hängande fritt HÄRLIGT.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt