v. 15

Mådag: jobbade ju igen. Himmel vad kul det är. Nu har jag kommit igång lite och handlägga. Kul kul men rätt skönt att bara jobba en dag.

Tisdag: Mini M 1år!!! Först blev hon adrupt väckt av skön sång såg lite lätt förvirrad ut. Sen kastar vi massa paket på henne. Hon var lite lessen och chockad. hon fick Docka, musik spelare, gunga och kläder. Firas med en fika med fröken karlsson och Lilla M. När jag hämtat de stora busarna åker vi hem och firar med glass. En bra 1års dag tycker jag.

Onsdag: satt länge och väl och funderade om jag skulle till stadsmissionen eller inte. Men jag kunde inte hålla mig så vist blev det en tur. Fyndade lite småsaker som vanlig. Vet inte om jag ens minns eller tog bild denna gången.

Torsdag: iväg till BVC vägning. 8500g prick på. 72 cm ökade fint men inte helt upp till -1 kurvan har en bit kvar. Dock hade inte huvudet vuxit så det blir extra vägning om 2 mån. Stannade och gaggade med M (glader) och lilla M-Bus. vi tog en tur till henne och hela eftermiddagen skrattades bort. på kvällen skulle jag uppdatera min mobil dock och vad händer skiten dör för mig. kvällen blir lång sitta mer supporten, uppdatera fixa men inget hjälper. 00 går jag med gråt och förbannad känsla och lägger mig.

Fredag: börjar morgonen med att ringa supporten igen. 2 goa killar och 1 timme senare får jag besked att det är grymt fel på den. Bara att lämna in.
sen kommer hela föräldragruppen med alla barnen hit och vi firar alla dessa goa små 1åringar.
efter det packar jag mig iväg till stan lämnar in mobilen. 2 veckor kommer det ta. SUCK nej skit. vill ha ersättning för detta men hon är så sur så henne fick jag inte ut en krona av.
hem igen hinner med en runda motion med Glader M och vagnarna!! skönt nu är våren här.

Lördag: lurar med mig gubben till stadsmissionen. Vi var tidigt ute tänkte haha ok vi har ju inget annat att göra innan så åka dit och sitta i bilen. men seriöst fatta 40 min innan dom öppande var det redan kö. fyndade lite kul det var någon som lämnat in massa 80 kläder. precis vad vi behövde!!
de stora var hos pappan så vi tog det rätt lugnt. på kvällen kom ts gamla vänner hit för lite taco kväll trevligt trevligt.

Söndagen: fixa dag!! städa ut garaget fylla hela bilen med saker till stadsmissionen och himmel vad plats det blev i garaget. KUL!! vi var ute hela dagen. Mini M gick och gick och hade skit kul. fann massa nya häfiga saker att undersöka. gunga rutchkana gräset och farliga buskar. haha måste sett kul ut 2 skitar hög och promenera runt kvarteret med en brio gå vagn.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt