v. 13

Måndag: Först på förmiddagen var vi på ÖF kyrkan. Sen kom S hit och lekte med Lilla H. Vi gick bort alla till tandläkaren där Mini M skulle dit. Fattar inte varför man ska dit med en 1åring. Haha prata tänder undersöka de 2 hon har ... hum fick tandborste typ. Jaja nu är det gjort i alla fall. sen blev det musikleken med killarna.

Tisdag: vet jag inte. Men jag antar att jag gjorde nått i alla fall. Någon som läser här som vet haha vet inte om det var denna dagen eller torsdagen som jag träffade upp M med lilla O och S med Lilla M på ikea och körde Ikea frukost. ett gott litet nöjje man kan ha. Jo men nu är jag rätt hundra på att det var idag... ;0))

Onsdag: Blev sedvanliga turen till stadsmissionen. Hehe tänker att jag inte ska men så kan jag inte hålla mig hehe. på em barnen mys. Packa vika tvätt och städa inför resan.

Torsdag: Barnen fick en lillasyster idag. Så helgen blev lite ändrad. Men jag och mini M mötte mamma S och lilla M och stora M på öppna f i norrliden. Sen blev det hem och packa som tusan. Har noll koll och är nog lite nervös.

Fredag: tåget gick vid 14 tiden innan det var det mys med barnen och fixa det sista. kom fram sög in massa och sen sängen trött efter resan.

Lördag: amningshelg i rimsforsa.

Söndag: möttes av familjen vid 16 tiden och himmel vad mysigt och skönt att komma hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt