tomtarna invaderar

Alla pratar om sina tomtar ... runt jul. Jag har inte så många då jag inte hittat några tomtar jag gillar.
För mig får det inte vara pråligt och vad som hälst.
Goa m sa släpp tvätten och sätt upp tomtar... ha ha jag svarade att jag satt upp de två små ja har.
Hon trodde inte jag menade allvar.
men jo ha ha så illa var det.
så var vi hemma hos m och då föll jag ju pladask för hennes underbara tomtar.
av en händelse hade denna "tomtemor" en annons ute på blocket och jag började maila henne.
hon hade slutat tillverka de stora tomtarna tyvärr men hon skulle fundera om hon ville göra till mig.
Jag kunde dock inte sluta beundras av dem.
SÅ nu har helt plötsligt ett par andra tomtar flyttat in till oss. och ha ha gå från en tomte till många tomtar var inte svårt när man hittar så fina underbara tomtar.
Här är lite bilder på mina tomtar.

Lilla Melvin









Min lilla vällkommen in hus tomte





Min lilla Malte





Här sittar han nu så fint





Barnen fick var sin lite tomte som representerar dem.





Tomtar från Tomtemor Gunilla









Vättar








Kommentarer

Michelle sa…
Ja, de är så fina våra tomtar och jag verkligen älskar mina. Du gjorde helt rätt som härmade mig och köpte likvärdiga tomtar för din tomtesamling innan var under all kritik, ja jag trodde du skojade med mig. Hihi
Minname sa…
Hi hi ja den var patetisk!!! De är fantastiska glad ja hittade henne på blocket.
Varje tomte är så personlig ju. Och tom våra skiljer sig ju tycker ja ;0))

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt