helgens härligheter

Fredagen bjöd ju på show men det har jag redan berättat om.
Lördagen fortsatte ju i umgås med bästaste M och T ha ha MM OCH TT ;0)). Ja vi blev ju liksom inte färdiga på fredagen. Ha ha kan vi nånsin bli det?!?! Många skratt bjöd vi på i alla fall.
Vi körde härlig musikblandning vi gick laget runt liksom ... alla fick välja låtar ... blev en salig härlig blandning. Var väldigt trevlig.
Ms stora tjej stog för fotograferingen. Vi avverkade ex antal drickor under kvällen, lusigt nog blev det bara en förvirring under kvällen och den stog min man för men det är en annan femma.
Medans vi spelade såg våra söta bönor på film. Så kul att se de ska verkligen vara tillsammans även om det finns en stooor soffa.




vi inledde med poker ha ha ja det brukar bjuda på skratt... m är ju inte känd för sitt grandiosa poker fejs.. men men ack vad hon dragit oss vid näsan för nått hände. Hon har hittat ett poker fejs så skratta bäst som skratta sist.



HON VANN!!!!




sen blev det yatsy var dock inte så show med med lite skålande gick även det bra!!!







men sen så började det roliga när vi spelade ett spel där man ska förklara ord med handling.



romantiska jag är ha ha




Hulken?




hmm, vad är detta du försökte visa?




Mr T :E


Vad detta ska föreställa, minns jag inte :)
(varg)







tala om att vara fokuserad






Flygplan...



Nu tittar vi på T:Es show





Alla hjälpmedel är tilllåtna





det roliga med den sista är att t gissade på allt utan som det var. kanske ni ser på Ms skratt!!! 








HÄrligt tack för en skratt kavalkad goaste vännerna det gör i gärna om snart!!!





ps kan säga jag fick lite ont i magen av skratt när jag såg bilderna ds























Kommentarer

Michelle sa…
Tackar för en toppen kväll och fler lär de bli!!! Kramen

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt