Tatuering i kvadrat

Igår gick tatueringen av stapeln.
Jag kan säga att jag var sjukt nervös och hade lite ångest faktiskt hade börjat minnas hur ont det gjorde senast och jag mindes varför jag bad maken stoppa mig.
Jag kom dit och vi började fixa lite. Goa M var inte på plats än och kom insvepande i sista stund.
Vi började med henne … hon trodde att hon skulle banga annars. Och jag var inte lika banga benägen.
Här kommer lite bilder och nu sitter de där så fina så ( förutom att jag måste korrigera lite på halsen och hakan men väntar till svullnaden lagt sig) !!!
Mycket av nervositeten satt i att jag är den som gjort Goa ms tatuering. Då vill man den ska bli fin!
Min bror gjorde min
























- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Michelle sa…
Vad nöjda och lyckliga vi blev, tack för ditt stöd!!!
Minname sa…
Varsågod du var duktig ville inte ens knipa sönder min hand jö ;0))

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt