fullt ös ... men mys ...

Helgen har varit fullt ös men varit fylld med mys och socialt mys på temat.
Stora H skulle på kalas och det var att göra henne ut klädd!! ja till vad ser nu ju själva.

lördagen var det fullt kaos med snö och skit så jag ringde och bokade om stallet. Efter att min goa vän nästan skrämt livet ur mig men vist det var snökaos utan dess like och stallet löste sig ändå.
Städ fixa och laga mat. Blev porter stek med stekta grönsaker.


Vännerna intågade huset på L-vägen. härligt gött och mysigt. Tyvärr är jag fröken dålig på att ta bilder så jag bjuder på de som finns helt enkelt.

Lilla S-mannan hjälper tant minna att vinna mot mamma och pappa!!

Ett tu 3 hör vi sonan utbrista i värsta gråten. Han hade suttit och tagit en tugga på en godis och poff hade första lösa tanden åkt av. Han har ju tappat eller nja dragit en tand innan men detta var första som han vickat lös och tappat. Så det blev tandfebesök.
sen hittade vi promille kollen appen och ha ha va skoj vi hade... blev en tävling om vem som kunde knäcka mest på diagrammet ;0))


Sen fick vi fram när vi skulle vara nyktra och tävling utlös vem som skulle sova längst dagen efter.
Ja hade spion ;0)


Men han var ärligt så det var inte behov av någon spion ju. Men jag sov som en liten ängel så jag vann. Trött mamma kan sova!!!
sön bar get ut till stallet. jag oct ran gubben körde lite slab ridning i hagen.








sen var det hem baka kaka då fick mys besök av fam L-R glögg mys för fullt. goa m är bättre på att ta bilder så här finns det minsan bilder.
Jag fick denna fina!! Tack du är för söt!!!!




Riktigt gott och mysigt hade vi. Bjöd på möe skratt!!




































På kvällen åkte granen in och fina egenmålade kulor åkte i.




















Full helg mycket mys!! Tack underbara vänner som förgyllt helgen för oss ❤❤❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt