wiiiii vilken lycka!!

jag har inte velat åka iväg innan har ansett att mini är för liten att lämna. Då hon ammar har det varit en val jag gjort. Jag vet inte om detta är amning slut men hur som hur hon är 2.5 år nu och jag är väldigt säker på att hon och sin pappa får en underbar vecka.
har drömt och velat åka Eddan igen och hälsa på mallis.
satt och började chatta med henne och ideen växte mer och mer, pratade med maken som inte diggade ideen att ta med Stora H ... ja fattade inte varför. men han menade att hon fick åka med sin pappa till mallis. så det är lilla Hs tur. så han inte hamnar i mellan barns fenomenet.
det hade han rätt i.
dagen efter satt jag och kollade... och vips hittade jag en BILLIG resa in med visa och poff så hade jag lyckats boka en resa från kastrup till eddan för mig och min son. Hoppla.
som tur var verkar vår chef vara ok med det. så jag inte skitet i det blå ha ha och sitter utan sem.
men nu är i alla fall allt bokat klart. 24 till 31 oktober gör vi Eddan!!! härligt härligt!!
hoppas det löser sig med mina resechckar och att jag får ut mina pengar så ja har res kassa på min resa!!
LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Michelle sa…
Det behöver du, så underbart och ha något skojsigt och se fram emot :). Det är du värd!!!
Minname sa…
Mmm ja o Hugo längtat

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt