Livets små utmaningar

Detta lilla humör… hua det är verkligen från ena dagen till andra. Det är inte lätt att hänga med … här om dagen var jag och stora H i affären och vi handlade lite frukt till skolan. Då ville hon ha hallon med sig … absolut sagt och gjort det skulle hon få. Då fick jag en kram och jag var bästa föräldern som fanns.
Dagen efter dottern var jätte lycklig för sina hallon och allt var frid och fröjd.
Idag då skulle hon ha ny frukt. Jag lägger in en nektarin. Ser då att det ligger en nektarin och en persika. Säger hörre du du det är sagt en frukt.
Då bröt hon ihop så det stog härliga till det blev prat och motiveringar och alla andar osv.
Hade en minst sagt sur tjeja i bilen och jag frågade vad är det. Ja då fick jag höra att vill du inte vara snäll mot mig du är den värstaste föräldern som finns.
Hua det är INTE lätt att hänga med. Ena dagen bäst nästa dagen värst.
Sen hör man vännen berätta om sin 12åring… då inser jag att denna tiden som för mig är rätt jobbig är bara en piss i ocianen gänte mot vad som är komma skall med hångel på lektion, skumt bytta lakan efter pojkväns besök och p-piller förfrågan. Hua … det blir många supportsamtal till M när vi är där!! Då är hon proffs och en annan amatör!!


Tur man har en go tjeja som i alla fall gör mitt liv spännande och underbart!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Michelle sa…
haha ja du dessa små barn ändrar sig fort. Jag kan få skiftningen från vara absolut bästa mamman till sämsta mamman på mindre än en timme.

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt