misstänkt...

ögoninflamation på lill fia. Så det blev att vara hemma. Och vilken härlig dag att vara hemma.
Under dagen svällde ögat av lite och inget klegg kom men det rinner.




jag satt igår efter en lååång go promenad med M och lilla S i vagn och tittade på Leila bakar. Det var inget smart drag kan jag lova. hua ... det bara såg ju så för gott ut.
hon gjorde pizza med hallon och vit choklad. Blir nog att testa en dag.
men hur som hur var det en bagare som svängde ihop surdeg. med äpple mjölk och vatten. Jag var ju bara tvungen att testa. hade lite äpple över från det jag tog till Yoda.
rev i och sen blanda. satte det i varma fönstret i lika dan burk som han hade. hoppas jag oxå får fin surdeg.



för att toppa det satte jag en dinkel deg.



Hoppas på härliga dinkelbullar med musslie i ;0)))


Blir nog en liten en liten cykeltur efter maten. tror knappats frisk luft och ute mys är farligt när man har ögoninflamation.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt