Svar på tal...

På lördagen hade vi kompisar på besök. Bjöd på tack för hjälpen hämta fågel middag. Sen fick barnen vara uppe och titta film och så. Vi spelade kort.
Då ville sonen ha det och det och det… ja hela tiden
- mamma kan ja få vatten
Då skrattar jag till och säger.
- Vettu H det är efter din läggtid. Just nu är jag inte mamma jag har sagt upp det från nu. Just nu är jag bara Minna.
Sonen svarar
- Oki
Sonen tänker en liten stund och säger
- Minna kan jag få vatten.
Ha ha där fick jag svar på tal!!!
Resten av kvällen sa han inte mamma utan Minna till mig. Vist han är smart han har ju så rätt. Jag var ju bara minna … för min pik om att jag minsann abdikerade från mina mamma tjänster köpte han inte utan löste det på sitt sätt.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

M sa…
Haha! Clever boy! :o)
Men din live traffic feed behöver justeras.. visitor from Glasgow.. hmpf!! RUDE! ;o) Go Eddan!
Puss.
Minname sa…
Ja du vet ja och teknik får se över det klart det ska vara eddan. Ja sonen är då inte dum hi hi puss

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt