Julklappshysteri

Barnen är för kul nu är det jul på väg ju då kommer hysterin. Det ska önskas bockas och allt. Man önskar sig hit dit och allt allt. Finns det seriöst nått som barnen INTE vill ha.

Ett kul ex Lilla H har ju aldrig varit för att rita. Han kan knapt hålla en penna och avskyr verkligen att rita så fort förslaget kommer. Vi accepterar han för det ändå. Men så satt han och ja och kollade tv. Då kom reklam om ett rit bord på tv då var det direkt
-         Mamma sådan önskar jag mig
-         Men lilla H du gillar ju inte att rita
-         Jo mamma det göra jag
-         Är du säker
-         Ja jag har lärt mig det nu. Jag gillar verkligen det jag måste önska mig det.

Hum jag blev inte övertygad om jag ska vara ärlig. Så jag tror faktiskt inte att tomten kommer med ritbord till lilla H.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt