Jul jul strålande jul..

 jo då julen har även nått det Ekvallska palatset på L-vägen.
Trots att vi varit drabbade av tuffa förkylningar och löpt skytteltrafik till barnakut, hälocentral och telefon till 1177 har vi lyckats hitta julstämningen.

Men i alla fall så ströks gardiner och hängdes upp… ljusstakarna sattes fram. Det är fördömdans bara att man sätter ner fungerande ljusstakar och när man sen tar fram dem igen så funkar de ikke. Vad är det som händer. Någon lite anti nisse som härjar i garaget efter jul och tar sönder mina lampor eller vad?!?!

Sen har jag satt upp mina fina tomtar… ha ha de 5 jag brukar sätta upp ;0) det är två köpte och 3 barn pruducerade.
Det har bakats pepparkakor och huset blev gjort iår. Lussebullar slog vi även till och gjorde en sats. Gott så gott!!

De stora barnens julklappar är inhandlade. Detta året blev det ta mig tusan som vi tänkt 3 paket så lite dyrare variant av det. Så barnen ska få var sitt Nintendo DSi hoppas det går hem hos dem även om de kryssar för vart ända grej i katalogen.
Mini m hon får ikeas kök.

Ja så nu får julen komma ;0)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt