Mys dag

Stora H valde att följa med pappans fru hem för lite "bönan" mys (lillasyster) och jag och lilla H och mini m åkte till nybban för att möta upp t som var på Kährs och jobbar. hann lite hastigt och lustig kasta ner lite simkläder och vi tog oss en tur till simhallen.
Gud va fint det var och super för kidsen. Mini M är ju inte det mista rädd för vatten och dök och hade sig gud jag vet inte hur många gånger. OCh lilla H var så nöjd och vi lekte och hade mys mys.

swen for vi till ÖB för att handla. där mötte vi en gammal vän. hi hi jag och min ex man umgicks med han och hans ex fru, nu är alla skilda och ja jag visade ju lilla M
han hade ju oxå fått en till en lite flicka med sin nya. kul och hans ex fru fick nyligen barn med sin nya. och ja mitt ex fick ju nyligen en tjej med sin nya. Hi hi så komiskt nu har alla nya och bebisar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt