Hallen fix

hjälpa pappa skruva lite
För att göra livet lättare att leva håller jag på att gå genom rum till rum och kasta saker eller nja kasta gör jag inte men stadsmissionen tar gärna imot.
Jag har svurit jag vet inte hur ofta över dessa skor som står i hallen. Fatta hur många skor det blir i familj med 2 vuxa och 3 barn och då ska man veta att Mini M har ju inte stora eller massa än men dock.
Så var jag hemma hos barnens pappa och där hade dom gjort så snyggt med skoskåp. WOW tänkte jag så skulle vi ha. Det kunde ju funka. Vi for till IKEA (tack å lov att det finns) och hittade vad vi sökte. Hem och fixa till.
Mini M hjälpte pappa att skruva. Fatta hur kul det såg ut. 1år och satte minsann i skruvmejseln på skruven och skruvade runt den. Det är inte illa …det blir nog snickare av henne eller nått.


Men så här blev det. Satte sen på lite ljusstakar och en tavla. Hur snygglo som hälst och himmel vilken befrielse i hallen

Kommentarer

Anonym sa…
Snyggt! Eva

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt