Igår var jag på stan och filade alltid lika trevligt.

Fick dock reda på lite gammalt som känn ju så där kul att höra.
Den där kompisen som jag inte umgås med mera pga av att ja det finns ju tidigare i bloggen så inget jAg går in på. Hade tidigare innan vi slutade umgås sagt lite saker som känns ju kul. NOT!!
1 var att dom ville inte ha med stora h att göra för hon var ju så hämskt jobbigt. Hittade på så mycket rackartyg hela tiden och var bara ja jobbig. Så henne ville dom
Inte ha hemma hos sig.
2 var ju så synd dok för lilla h då han var ju så bra och honom ville so så gärna ha hemma hos sig för efter som han var lite efter så lekte han så bra med deras 2 år yngre son. What. Så min 4åring klassades som på en 2årings nivå typ.

Känns ju kul min stora tjej är en jävel unge man inte vill träffa och min son är efterbliven. Och allt detta viste jag tydligen om och hade hålor med om och sa var ok.

Jaha och mini m dök dra vad man säger där att eftersom
Hon är så liten är väll undernärd och jag ger inte nog med mat eller nått.
Usch borde inte bry mig då jag inte umgås med denna mer men det gör ont. Det är kul vad folk lätt kan tycka saker om en och ens barn utan att vara så bra själva.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt