Helgen har varit fin.

Fredagen inledde med lite middagsbesök. M, C och lilla O var här och vi grillade och åt gott. Vilken efterrätt vi blev bjudna på. Himmelsk!!!
Mycket trevligt. Karlarna hade inte träffat varandra innan men det gick fint fint och det måste göras om.
Lördagen var jag flitig och jobbad lite övertid. Blev inte så många timmar som jag tänkte mig men men räknade lite fel där tror jag. Men lite är bättre än inget.
Hem och tog det lugnt resten av lördagen.
Södagen vaknade jag och var då inte pigg alls. Ont i örat och lite här och lite där. Tog det lugnt bara låg och vilade!
Fick i alla fall morsdagpresent en mys kväll på http://www.torneby.se/
Åka dit kolla på brudsviten mm mysa mys härligt!!!
På eftermiddagen blev det morsdag middag hos svärisarna gott och trevligt. Synd man inte mådde så fint för jag var rätt avslagen med aj aj och medicin!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt