Åter vid liv

Försöka återuppliva min stackars döda blogg. Borde 1 börja flytta över fler meddelande från den gamla bloggen men hu det orkar man ju bara inte.
 
Funderat på att ta bort lösenskyddet dock på den gamla för nu borde ju ögon som inte ska läsa tappat sugen att kolla. Det är ju inget att snoka på för nya ögon ändå för allt kaos som varit där som inte skulle läsas av vissa ögon är ju redan borta och flyttat.
 
Sen har jag inte lyckats synka min mobil till bloggen. Kanske någon smart tekniskt skäl skulle kunna förbarma sig över detta hopplösa anti teknik minna.
 
Sitter för det mästa inte bakom en data skärm ju. Där av inget skrivande heller. Ja har min Iphone som jag gör allt med och ja det är jag så nöjd med. Slippa vara låst vid en data.
 
Som vissa vet har vi varit borta ur verkligheten ett slag nu vad vi varit och gjort det vet dom ska får och ska veta och ni andra får undra. Men vi har haft det bra och himmel vilken grej och resa det varit för oss.
 
Ska försöka återuppliva punkten veckan som gått sen men nu får det vara blindo de veckor som varit.

Kommentarer

Nina sa…
Det här får ju en annan verkligen att bli nyfiken..
Saker som inte ska läsas av vissa ögon och så vidare.. Hmm, låter snaskigt värre och tyvärr gör ju sånt oss människor nyfikna HAHAHA.
Vad skönt att er "resa" verkar ha gått bra.
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt