v. 4

Måndag: Vi var hemma jag och hugo tog det lite filbunke på FM. Sen på Em kom fam Olin förbi och fikade. Sigge stannade och grabbarna grus röjde som bara den. Sen for vi till musikleken. Gick så bra dom skötte sig fint fint.

Tisdag: Babysim stog på schemat.

Onsdag: Pip pip i telefonen, Hej bjuder du på en Cafe makiato (haha stavning off) från Fröken Karlsson och vist serru gjorde hon det. Så Sofia och Meya var här på FM och fikade alltid lika trevligt. Sen var det vidare till Ica och handla. Morrrrra lite åt dessa förbannade 3 oeratörgubbarna som alltid är på en på ica. Hatar. vågar fan knapt gå förbi är så less på dem. Har sagt minst 50 gånger nu att jag kan inte har låst abonomang hos telenor. Vi har varit inne och det bästa budet var att ha 2 abonomang det var ju inte så dyrt och farligt tyckte han men hahahaha NEJ TACK!!

Torsdagen: Tog det lugnt en stund hemma för att sen åka och äta lunch med Michelle.

Alltid lite trevligt. Synd bara att maten var skit. Sen hämta barnen för att sen rejsa hem då Sofia och barnen kom och lekte. Super mys mys.
 Tack Meya håller oss sysselsatta.

Fredagen: Hade Hedda hemma då hon hostat hela natten kändes det som. Dagen bjöd inte på mycket var bara hemma. På kvällen kom prinsarna Olin hit. Mamma och Pappa Olin skulle ut och svänga sina lurviga. Eller slå klackarna i taket som jag sa till sigge. det gick superbra att leka familjen annurluna. Tom så man nästan funderar på fler barn. Fast som tur var kommer man snabbt ner på jorden igen. Men i alla fall kvällen var super och vi fick minsan alla barn att somna, mina var tuffast att så söva.
 4 goa barn i en stoooor säng!

Lördag: Det var fullt ös från klockan 7. lek bus och mys mys.  Sen kom pappa olin och hämtade sina prinsar och jag bara kollade på allt som var tvungen att städas och ställas i ordning. (tillägg tillhör inte gästerna att städa så inget dåligt samvete ska has) I samma stund piper mobilen. Sofia frågar om vi vill till latjoland. Och vist ville vi det. FOr i väg och satt där och mös och snackade skit i ett par timmar. Kvällen var lugn och skön.

Södag: Städa städa... plocka grejja. Åka och handla. Är ju livsfarligt denna förbannade is. Höllt på att halka jag vet inte hur många gånger. Väl hemma blev det lunch och jag satte igång med att förbereda grytan. Det blev fransyska och älgskavsgryta. Sen stog den och puttrade. Jag vet tvätt och kolalde på Ho´s that girl med madonna. Tyvärr missade jag slutet. Då kom ts syster med familj.  Vi beslutade oss för att gå en prom då vädret var gudomligt. Vä hemma igen satte vi igång med maten igen och sen kom svärisarna med hedda. Maten belv jätte lyckad. En trevligt lugn dag.



Skulle ju såklart kunnat hjälpa er att städa iordning lite... nu får jag dåligt samvete, men när jag leker familjen annorlunda så får jag städa!!! och Hugo (och såklart Hedda) är efterlängtade här, sigge vill att de kommer och sover i hans rum å det snaraste!
De är så välkomna! Vill ni får nån av dem komma på fredag kväll? eller båda? då är jag själv hemma och har inga planer alls....
milly får också komma, men hon kanske ska bli lite större först???
30 Januari, 22:39   


Man får INTE ha dåligt samvete alls!!!!! Städa tillhör husägaren och då hennes barn varit värst och kommit på alla stöka till lekar så tycker jag inte det tillhör gästerna. ;0)
31 Januari, 08:33  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt