v. 3

Måndag: måndag gör jag ingenting ingenting ingnting. Ungf. så. Gjorde absolut ingenting denna måndag bara var hemma med hugo och milly och fiste som hugo säger.

Tisdag: Barnen var på dagis jag och Milly var åter igen på babysimet. Kul och hon börjar bli en vattenfisk. Så kul att se hur hon blundar när hon ska dyka. Hämta barnen från dagis och när vi kommit hem kom grantjejen siri bort och lekte. Skönt för hedda.

Onsdag: Tog en tur till stadmissionen gjorde en hel del fynd. Bla en gunghäst till Milly för 40kr. Sen fick taxi verksamheten komma till hands och hämta 3/4 delar av fam Karlsson för att sen vidare till Latjoland och fika.


Sen hämtade jag de stora busarna från dagis och vi for vidare en sväng till Modehuset gick och flanerade. SEn vidare till Ikea och vandra.
Milly i väntan på pappa på IKEA

Där mötte T upp oss för middag. Sen åkte t och hedda till simskolan och jag hem och landa i soffan lite. Full dag. Upptäckte att bilen INTE mår så gott och spolarvätskan läcker som ett soll. Suck!!

Torsdag: Var bara hemma hela fm fixade saker som inte var så kul Minnesgåva till min kompis som gått bort. Städa skulle betala pbot men det sket sig. Sen var det att hämta barnen och åka till Leos lekland med barnen och träffa svägerskan och kusinerna. Viken mysig dag på leos lugnt och skööönt.

Fredag: Var jag och hugo bara hemma städade och grejjade. Tror jag i alla fall känns lite som Minnet är helt väck denna dag. Haha jag på mig själv sen. Jag hade ingen lugn dag alls. Jag var till nybro handlade mer färg, sen gå på stan. Fixade heddas bortkomna 6 mån bilder. Sen hem lada för att sen åka till kyrkans ÖF med Anna och Vilhelm. Haha minnet är kort med intensivt.

Lördag: Tapetdax i barnens rum. Hade som mål att flytta upp barn denna helgen. Fick dock skuta fram det lite. Men svårföräldrarna kom och hjälpte till. Så på ett par timmar var barnens rum färdiga så kul. Det blev superfint. NU är det lister och elkontakter kvar sen kan dom flytta upp.

Söndag: iväg till buhus och köpa lister och annat smått och gott som behövs för att göra klart rummen. SEn hem till svärisarna och äta lunch. Hem och på em sen gick jag och Michelle en dubbelrunda ... dvs 2 varv runt kölby hjärde. Nästan 2 timmars prom INTE ILLA!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt