Förvirringen ligger tät på L-vägen

lördagen var jag nog lite mer förvirrad än vanligt. lite extra trött kanske inte för att prinsarna Olin var det minsta problem att ha utan det var en fröjd utan att man nog är mer sova på äggskal när någon annans barn sover över. Sen gjode mina 2 döttrar sig påminda den natten.

Men i alla fall lör kvällen var man lite lätt såsig i huvudet.
först satte jag hushållsvågen i kylen. Kom på mig själv... skrattade lite åt mig själv samtidigt som jag är på väg att sätta in mjölken i skafferiet. Där kände jag bara nej det är inte sant vad är det med mig.
Ordnade fort upp den där förvirringen för att återställa ordningen lite.

på morgonen säger t till mig och skrattar. Varför är glassen i kylen.

Då kunde jag bara skratta.... haha jag tog glass på kvällen och japp glassen hamnade i kylen och var bara en smält sörja. Synd på så dyr och go glass (sambons laktosfria).

ja ja så jag säger en sak ... om det börjar lugka ur skåpen på Lokvägen kommer jag direkt erkänna att det nog är mitt fel. Sen om ni hittar knasiga saker i kylen kommer jag promt hävda att så har vi det!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt