olyckskorpen framme

vilken dag det blev.. hua.
Jag skulle fixa pengar och lunch. Gick på det fina nybyggda området vid valfisken utanför subway. Helt plötsligt hugger det till och jag trillar pladask.
Har så ont svårt att komma upp. Fixar det jag ska fixa skiter i maten. Upp på jobb chocken smärtan ger mig illemående och kallsvettningar. Inser att det kan finnas risk att det är brutet.
Upp på jobbet får hjälp av kollega och chef in till akuten.
Väl där undersökning och röken. Då man var osäker.
Rönken visar inget tack och lov. men det var inga hundra garantier men som det var nu trodde man en kraftig stukning. Dvs ett brustet ledband.
så minst 3 veckors läktid och ordinerad vila. Kryckor och lindad fot.
kan säga att jag ÄR inte alls jätte glad för detta och min vardag rörs till totalt. Nu sitter jag i soffan med foten i lite höglöge helt slut och lessen av smärta och att allt blir upp och ner.
Avskyr detta!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt