Gula boootiken

När jag kollade min mobil insåg jag att jag nog glömt blogga om massa. Haft en intensiv höst minst sagt. Men hur som hur så hade jag och M oss en heldag till gula botiken på ostkusten. Vet inte om maken var glad att slippa åka eller mer orolig att jag åkte ensam.
Med på färden hade vi även henne lilla S-mannen så klart då mamma inte kunde lämna mjölkdonen hemma.
Det var inte många tysta minuter i bilen på väg dig och det var inte alls jobbigt att köra med så trevligt rese sällskap. Jag blev servad med de ena efter det andra så hon skötte sig bra min andra pilot. Styrman sov gött hela vägen.
När vi kom dit var det som vanlig mycket med folk. Vi fick handlat både ditten och datten och var så nöjda med resan.
Eftersom butiken kryllade var det inte alltid lätt att hålla ihop så som tur var fick vi en liten paus ha ha för sen körde vi ju hela vägen hem med… munnarna gick igen vill jag lova!!!
Bilder har vi så klart!
Tack för en toppen dag M!!!! Det gör vi om igen snart va!?!?




M redo med sin vagn...




Hänger gott hos mamma




Sigge suckar när han inser han e för liten




Jo då lite hittade man allt




Står och busar med söt medans mamma hans bränner pengar




Kolla vad hon kan




Trötta nöjda och panka ☺☺
- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt