Nu får kärringen ge sig

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15711069.ab
nu får väll ändå denna kvinna ge sig. Usch hu ja har många ggn velat blogga om henne. Men så vill jag inte vara den som ger henne publicitet och bjuder henne på uppmärksamhet även om den är negativ.
För jag tror det är det hon lever av och vill ha på gott och ont.
Jag hoppas om det kommer en till sesong att man ser över hennes medverkande i detta program.
För hon precis som Ankan… tror ju att de är finare än alla andra och att hela programmet bärs av dem men ärligt det finns andra som är bra möe mer givande i denna serie.
Men hur som hur.. hur fasen kan man rida så på denna våg. Läser artiklen att sälja lägenhet hollywood stil. Va fasen ser man bilderna är det en helt vanlig avdankad 1:a … finns inte möe hollywood i den.
Känns som en normal till äldre svensk standard i den. Det är ju ett skämt. Man kan väll inte basera allt på hollywood bara för att man lyckts sätta på och göra sig på smällen av en rik american och råkar bo i USA ”hollywood” kvarteren. För ärligt den bostad hon har i serien är ju knappats mina mått på hollywood som man tänker sig.
Jag hoppas innerligt att kärringen INTE tjänar en krona mer än den är på riktigt värd bara för att hon är med i svenska hollywood fruar. Men tyvärr är det tragiska att det gör hon säkert för att någon är berädd att betala extra för att säga att de bor i hennes gamla lägenhet.
ITS SAD BIG TIME!!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Michelle sa…
Säger bara en sak, hon är ju inte frisk den kvinnan!

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt