halv 8 ... gubbarnas vinst

som ni vet vann gubbarna. vinsten tyckte vi skulle vara en utekväll för dem.
jo det gillade de.
men vad de inte viste var våra planer. Sagt och gjort vi bokade en bowling meny till dem på harrys. De fick bowla 55min och fick mat. Det var black and white.
vi fixade lite fint papper och eftersom vi aldrig fick tillfälle att betala innan fick det bli pengar på papper.








vi planerade allt i minsta detalj. lura på dem fina kläder hur vi skulle få ut dem i bilen allt. vi höllt på att avslöja oss otaliga ggn. då ska man veta att goa M har nada poker fejs.
på vägen in ... vilket dom trodde var hämta mat .. skrattade de gott och sa ha ha detta är som förr när man blev skussad in på fest eller ut gång ju. Ha ha tänk om vi skulle ta och skita i tjejerna och dra på harrys och ha ute kväll. Min hakade på och ha ha små fnissade lite.
Men skratta bäst som skratta sist... ha ha för jag höllt på att garva på mig då jag visste så möe mer.
väll framme på maten.. eller ha ha harrys. gav ja kuvertet och sa att vi skippar maten här får ni.




(Blev panik då Harrys inte hade öppet så "lånade" ett kuvert från jobb :0/ )
Kan säga att det var två möet chockade män i baksätet ... tror det nog slank ut 10 skojar du e det på allvar där bak.
Men jag hoppas innerligt att de är glada och njöt!!
Jag och goa M njöt i alla fall big time av en mysig hemma kväll bara hon och ja och massa små barn haha
möe skitsnack blev det som alltid. Gud va mysigt det är att ha så bra vänner att man trivs så bra och inte får nog.

Kommentarer

Michelle sa…
Männen hade en lyckad ute kväll men vi hade minst en lika lyckad inne kväll, frågan är om männen kommer anse att deras hemma kväll med alla kids blir lika njutbar som vi får till den. Men nu när vi förhoppningsvis går och hämtar hem priset! För nu vill jag att vi vinner!!! Och vi har lagt ribban bra tycker jag för priset som kommer väntas med spänning... hihihi
Minname sa…
Sa det till min t att
-ska bli kul att se vad ni hittar på för kul pris till oss.

hans svar var...

-då ni inte fick nått första gången behöver ni inget denna heller.

Morra lite!!! kanske är så att vi sak ha extra bra då eftersom vi tar igen två vinster ;0)))

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt