Midsommardagsmorgon

Fick sova till 8 och inte jätte många avbrott under natten JIPPI jag känner mig inte så mega trött!!!
Sitter här med morgonkaffet och barnen grejjar lilla H håvar in yoggi och stora H har hittat sin platssax och har nog nån noggran undersökning om hur många småbitar man kan få ett A4 ark att bli.

Tänk vilka tvärvänningar livet kan göra ibland. 1 vecka tillbaka och ja hade två friska barn och hela denna dagen uppbokad. Nu en vecka senare har jag totalt prickiga barn sitter i karantän med pigga men smittsamma barn och total ensamhet på midsommarafton.

Sillen skiter ja i, jordgubbarna åt vi upp igår och nubben har jag ändå aldrig varit förtjust i ;)
jaja man har inte roligare än man gör det och jag kom på en fördel... jag satt och kom på bra saker med att "slippa" fira midsommar..
1. inte vara astrött imorgon
2. inte undra vem som dunkat mig i huvudet med stor klubba
3. inte ora mig om det kommer regna eller inte.
4. inte känna mig pinsam där jag hoppar fram och leker groda runt stången.
5. slipper leta efter blommor som inte finns för allt är utblommat.
6. slipper sjunga snapsvisor med oro att glasen ska spricka.
7. framför allt kan gå i pyamas hela dagen och slipper prova 10 olika outfits för att se vilken som passar.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA OCH TA GÄRNA EN SUP FÖR MIG MED NU NÄR JAG SLIPPER HA HUVUDVÄRKEN!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt