Skönaste ljudet i världen

Lagt barnen och oj oj oj kl. 19 haha det var som tusan. Kände att det nog är dax att inta lite vardag och försöka komma tillbaka på livet rätta köl. För nästa vecka är det jobb som gäller igen.

Nu ligger dom efter en dag i tristessets tecken. Var nog den tristaste och mäst ensamma midsommar jag varit med om. Svär här och nu att aldrig nästa år då ska jag minsan ge huvuddvärken ett efternamn. ;) men så lär jag inte sitta i en vattenkoppsbubbla nästa år för nu har dom gjort vad dom ska med koppor!!!

i alla fall satte jag mig här nu med en kall go öl... och efter en skit dag finns det nog inte ett härligare ljud än när man drar i kapsylen och poffpssssyyyy ölen öppnas.

SKÅL!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt