Barnvaktsletandet...

Barnvaktsletandet går finemang har en super gullig tjej som stora H gillar massa. Tyvärr kan hon på sommarn och sen går hon skolan på annat ställe i höst ju =(( jaja man får vara glad för det lilla. Sommarn kan fungera!

Ska komma en tjej till imorgon som bor nära och bra och kan även i höst. Så jag håller tummen att hon är lika gullig och bra!

Så får jag detta att funka nu så ska ÄNTLIGEN Minna få ordning på fläsket. Tala om ångest laddat. Men nu ska kroppen trimmas igen!!
Vart tusan ska man börja. Gillar dock mat och öl för mycekt ju, men det kan ju inte gå fel om jag i alla fall börjar röra på mig ju ;)

Nej nu ska man nog ta sig samman kasta kidsen i säng ... deka ner mig i soffan och dricka kall öl!!

Jajaja jag har inte börjat än... hahaha det är lugnet för det börjar ju... på mån kör vi igång. Dax att leta fram skorna, hitta skohornet så jag kan bända ner fläsket i springkläderna. Mooohahahhahaha

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt