vänner


för en tid sen skrev fina goa michelle ett så fint inlägg om vänner i sin blogg. Då jag är vännen i byn kan ni förstå min glädje och känsla när jag läste det.
jag tänkte jag måste skriva om det och jag kan inte annan än hålla med henne är så underbart att ha goa vänner som finns där och ställer upp när man behöver dem. Det betyder oerhört mycket.
jag är så glad för alla vänner ja har runt mig och som finns där i mitt liv. jag vill oxå tänka lite extra på de vänner man haft som tyvärr inte finns kvar i livet. Alla vänner har haft en mening för en ... även om man valt i slutet att gå skilda vägar.
jag har inte alltid varit den lättaste att ha att göra med men har man en vänskap som är djup så står den mot det mesta. jag är inte alltid den bästa på att höra av mig men jag finns alltid där.
tack alla goa vänner som finns nu som fanns förr och som funnits i mitt liv och påverkat mig under mina år!!





Kommentarer

Michelle sa…
Vänskap är vackert :)

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt