efter 3 år blev jag av med oskulden...


när jag träffade min man ... skröt han så fint att han var pilot och vist det var han. vad han då inte viste var att han försökte impa på fel tjej. för denna tjejen gillar ju inte att flyga och därmed impade det ju inte det minsta på mig alls.
men efter 3 år tillsammans, i syfte att få han att slappna av lite med ridningen fick jag sätta mig i ett flygplan. så i sön fick jag chockat nog ett spontanryck och blev tydligen helt galet knäpp så jag sa ska vi flyga.
sagt och gjort nu kunde jag ju inte backa detta. så milly och jag fick vackert knäppa fast och och åka.
milly va mer vild än tam i planet... papppa papppa paaaaaaapppa plyga brrrrr
så henne bekom det då inte det minsta ... jag överlevde men tyvärr fann jag inte den glädje och tjusning som jag tror maken önskade att jag skulle men men han fick upp mig inte illa!!
här kommer lite bilder från turen.

















Kommentarer

Michelle sa…
Vilken lättnads suck du drog då när ni landade igen :)

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt