Möhippa

Rätt oväntat förra veckan på tisdagen blev jag kidnappad. Hade nog inte föreställt mig att jag skulle få en möhippa denna gång men ack så fel det blev.
Började med massa bitar fram och tillbaka med Eva, förstod inte varför hon kluddade fram och tillbaka men men är man tajkon så är man liksom. Men jag tänkte Skickar ut mannen och Hedda att flyga så fick vi lite lugn och ro. Väl mitt i maten som ja åt mer än jag borde fattade jag sen. Säger Eva att jag måste byta kläder. Då blev jag nervös.
På vägen i sen ljög hon super bra och förvirrade minma gick på det fint. Kan säga att jag gjorde det lite svettigt för henne. Då jag frågade ut henne. Men hon ljuger bra ;0))
Väl framme vid bytta. Som hon verkade bestämd på står ett gäng glada som Jag känner igen och ja var lurad. Där stig hanna, Sofia, Malin och ts syrra. Sen började dom hälla i mig vin. Gott gott sen blev det middag och drink mums mums lugnt och städat.
Vilken kväll helt underbart super mysigt!!!

Dagen efter vill ja inte minnas då jag låg pall hela dagen.

Tack ni underbara!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Nina sa…
Kul kul. Vad härligt med vänner som drar ut dig igen :-D, verkar som ni haft en härlig kväll.

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt