Klänning kaos

Ju mer vi närmade oss detstu mer hopplöst nervös blev man.

Allt blev ju lite mer stressat än det var tänkt eftersom min klänning inte kom förn 1,5 vecka innan och det visade sig att jag blivit grymt blåst.
Så det blev att jag och snälla malin satte oss i bilen och 1,5 timme innan stängningsdax åkte in till kalmar och köpte en klänning.

Slutade med att jag spräckte alla budgettar men va fasen det skulle ju se ut att gifta sig naken i Domkyrkan.

Gick in hittade ett par klänningar första jag provade satt WOW sen var det priset… 6000kr köpa 3000kr hyra. Och ja som ville sy om den. SKIT!!
Men då gjorde butiksägaren ett snabbt val sänkte klänningen till 4000kr och köpa och saken var BIFF så klart inget att tänka på. Provade dock lite fler klänningar för att. Men det blev denna!!

Sen var det bara de svarta detaljerna kvar. Underkjol skulle jag få låna. Men det är en annan story. Lägger ut allt lite efterson.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt