15 augusti dagen D


lägga sig och vakna sista dagen som fröken.
T valde att sova hemma sista natten och det var faktiskt rätt gutt. Pirrigt och spänannde.
Alla var nog lite förväntans fulla förvirrade och nervösa när vi vaknade.

På förmiddgen sen packar t och lilla H sig iväg för att åka till svärisarna då började det kännas att det var alvar liksom.






Jag smuttar på detta innan allt börjar.





Hedda görs vid och blir fin. Klockan tickar.






40 min innan bilen åker börjar i med mitt hår. Kreativiteten flödar och det blev inte som man tänkt sig utan bättre. Klänning på för att packa oss iväg i bilen.
Här kommer lite bilder hur det såg ut innan hemma hos oss.


Sen åker vi till kyrkan för skoj skull parkerar vi bilen och går upp till kyrkan, kan säga att det var rätt kul. Många som tittade när man kom som en brud en måndag. Tur jag hade bekväma bra converse på mig.






När jag kommer till kyrkan finns där ingen man att ta mot mig tala om att jag blev lite paff. Haha tänkte har han rymt och ångrat sig. Nja så var det inte utan det var lite hotell fixar fix.
Hoppas han tyckte jag var fin… han såg lite tagen ut.

Sen får vi vara i ett litet rum i väntan på att bröllpet ska börja. Barnen är pirriga och busiga som dom sak och vi är nervösa.
Men så sätter det igång.
Vi går ut till sången ” just can´t get enogh” av depech mode men i lugn tappning med sång av Anna Olofsson. Så underbart vackert.
Hedda skötte sig perfekt med rosbladen och milly var lycklig med sin korg. Men upptäckte att hon tappade blad då var hon ju tvungen att stanna och plocka upp dem. Så sött ha ha så vi fick fånga in henne och gick in med henne i var sin hand.






Sen var det ja och ja och löften sen tjoff var vi man och hustru.
VI hade även sång av Anna Olofsson ”ännu doftar kärlek” med Marie Fredriksson.




















Sen var det utgång. Denna i full pipa till ”star wars anthem” och wow vilken grej den var ju helt fantastisk!!






Ja då var vi man och hustru nu. Gick för fort och gud va bra allt blev. Utanför stog alla och tog mot oss. Och där kom väll lite tårar .. himmel vad stor wow faktor.





















Sen kommer det en bil och hämtar upp oss och kör hem oss. När vi kommer hem är det skåla och gratta och massa prat mys.

Vi blev hämtade av mamma tajkon och drog iväg till holmen och tog en så där 400 biler och bjöd på många härliga skratt vilket gjorde bra avslappnade bilder.










































Sen var det middag tal och presentupppackning.

För att bli överaskad med en brudvals till ”nothing els mathers” med metallica och den passade så bra.
Sen bar det iväg för övernattning på hemlig plats!!!

Vilken underbar dag!!!!

Fru Minna E



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt