Dag 2 Ullared

4 trödda men nöjda semesterfirare åkte hem sover en natt för att ut och svira på annat äventyr.
Volvons nos styrdes mot gekås ullared. När vi kom dit var det fullt kändes det som. Vi hade suttit i bilen innan och dividerat att det nog var en bra dag att åka ju och att det inte kunde vara så jätte fullt det var ju måndag ju och alla har inte fått lön. Så det var vi alla överrens om ju.

Väl där insåg vi att vi kanske var lite oss som sagt. Fullt fullt fullt fick parkera väldigt långt bort. Men det var då ingen kö tack och lov. Men herregud vilket myrbo. Jag fick tupp juck. Det var ju folk över allt. Varken ja eller min man är så glada för detta. Men vi kämpade på tänkte ja ja nu är vi här. Och nog hittade vi lite smått och gått.
Lyckades uppfylla allt på min lista så jag var nöjd!

I 5 timmar kämpades vi runt med att trycka oss fram i mängden. Folk är ju som galna … herre min skapare. Dom ska bara ha och trängas det har man då inget imot.
Sen styrde den glada volvon vidare sin kos hem för att hämta och glädja 3 glada barn som återfick sina föräldrar.

När vi väl kom hem och dagen efter loggade in på Facebook såg jag detta.





Jo men tjena tro fan att det var mycket folk. Känns som våra spekulationer var rätt off. Men det är en bravur att ha överleft denna dag då. Kan bara bli bättre nästa gång haha för vad är odsen att man hamnar där fler gånger när dom slår rekord.
Ja om det blir en annan gång min man kanske vägrar!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt