Barn-Smak

 

 

Barn är spännande varelser när de gäller vilja och tankar. Jag vet att många tycker jag varit galen. Men mina barn har alltid fått klä sig hur de vill. Deras kreationer har varit mycket spännande. Barn tänker ju inte matcha och de är snygga ihop. Barn tänker kjolen snygg den tar vi tröjan snygg den tar vi sen om de funkar ihop det bryr de sig inte alls om.  Jag har alltid tänkt och motiverat med att om barn får välja själv kommer de utveckla självständighet och egen stil.

Många gånger kryper de i kroppen och man känner snälla NEJ hur tänker du?!?! Men man får bita ihop och tänka att de skapar självständighet och utvecklar barnet sinne. 

Jag tror att vi tidigt kan hjälpa barnet och bidra med att skapa hitta en egen identitet genom att låta barnet välja själv vad de vill ha på sig. Ser det galet ut blunda för vem har sagt att de som du tycker passar ihop inte är fel utan de är ditt tycke inte barnets. 

I barnets ögon är det som de valt de finaste de kan ha på sig.

Bidrar med 2 bilder på min 4.5 åring som tycker hon är såå fin!!

 

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1Ufy0FZJIV-F4IdmNMp2alRWBPLX-YbVwhttps://drive.google.com/uc?export=view&id=1ArAkPQGcmoOKP0DgGTijAo-XeCB8upJt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena