Återuppta blogg

Förr skrev jag mycket bloggar och jag vet att det gjorde att man faktiskt lättade på tankar känslor man hade. Tyvärr drabbades jag av många som tyckte tänkte la sig i och jag var väll inte stark nog att stå mot detta.

Jag funderar nu och har under en längre tid funderat på att liva upp min gamla blogg igen för att ha den att vädra tankar jag har, dela med mig av livet glada.

Jag kommer inte kunna garantera att det är smärtfritt och mina tankar kanske inte går hand i hand med dina. Ibland kommer det vara den bittra sanningen och ibland kommer det vara en förskönad verklighet.

Men jag tänker inte döma dig så jag ber dig döm inte mig. 

Innan man har gått i någon annans skor ska man vara mycket varsam vad man tycker tänker säger för man kan verkligen råka trampa på ömma tår.

Nu kör vi!!!


https://drive.google.com/uc?export=view&id=1Zuu2gfh1l4elHZB-rh3IdAHMRl6HXUri


/ Minname 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena