Mysdag med M

på onsdagen var planen att träffa fina M och hennes två bus.
Mini och ja tog oss en sväng till city gross först och gick och strosade för att vänta in klockan. vi lämnade de stora på skolan och sen var det inte lönt att åka hem liksom.



Där fyndade jag lite fint och så.
sen var det ikea frukost på schemat och gissa om det var gott!!









barnen åt kanon bra det med.
däremot verkade det som lilla o tappade sina öron någon stans runt ikea serveringen för de var totalt som bort blåsta sen. men vi var två vuxna och fick hjälpas åt att få med oss denna lilla bus.
färden gick till hansa där vi fyndade lite zuu zuu pets till barn och kusiner mm.
kan säga att hon med öronen blev inte lättre med tiden. men men vi kämpade på och min böna tyckte ju helt klart att det var roligt att leta den här vi lyssnar inte på mamma leken... pust och stånk.
minis öron fungerade inte alls trots 4 ggn där jag sagt att man INTE får stå i vagnen så testade hon en ggn till vagnen trillade. det gick bra inget hände men hon lärde sig väll att inte stå i vagnen.
Kan säga det var 2 svettiga mammor ha ha som kom från butiken ... leksaksbutik med små barn utan öron är ingen hitt.
vi avslutade turen på hansa och jag blev bjuden på denna smarriga lunch av fina M tack tack!!!






sen gick resan till sista anhalten .. ELGIGANTEN och det stooora steget Fina M var duktig på att distrahera 3 barn så jag fick konsentrera mig på att bestämma det jag skulle.
Så här har vi en början på köket.



ugn







micro





Underbar induktion



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt