Halv 8 männens meny....

Igår fick vi äntligen till den där starten på halv 8 hos mig. Männen skulle denna gången börja och det gjorde de.
M och ja kom och vi blev bjudna på champanj med jordgubbar.








här ser ni den fina dukningen.








Skål mina fina vänner!!!




förrätt




Rökt viltröra på rostat bröd.
Detta var sjuuuukt gott!!!
varmrätt




Rådjurssadel med potatis och jordärtskockspure
mums detta med
efterrätt




chokladcreme med olivolja och flingsalt
denna var tyvärr inget som föll mig i smaken men ett gott försök.
männen var super duktiga och jag hoppas att det har kul medans de lagar. Kan säga att min man är inte helt van vid att lada sådan här man så det är fantiskt kul att se han jobba.




e så glad de tar det på blodigt allvar och gör sitt allra yttersta.












SÅ nu är det vår tur ... vi filar redan på en meny!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt