GRATTIS!!! finaste vännerna...

Idag blev det dubbel glädje.
Medans jag helt ovetande (men ja hade mina ANINGAR) åkte och hämtade underbara syskonen L
Går deras mamma och pappa och slår slag i saken.
Så här hade vi det hemma med vårt mys.
































Och samtidigt är mamma och pappa så här fina!!!




Så kommer de hem till oss hämtar sina fina barn... jag anar vad jag misstänkt och japp... bling bling där var den. Ringen ;0))
när de väll åkt säger ja till min man... du fattar att de gift sig va!?!?!
VAAA nej skojjar du.
haha och jo efter ett mess var det bekräftat.
STOOOOOORT GRATTIS FINASTE VÄNNERNA!!!








Det var med glädje jag denna underbara dag passade era fina bus. e så glada för er skull!!!

Kommentarer

Michelle sa…
Tack för hjälpen med barnen och tack för att ni är så underbara individer som berikar vårt liv!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt