livskvalite

Förra sommaren svarade jag på en annons om att vara medryttare då jag så gärna vill rida men inte har tid och råd att ha egen häst.
sommaren och hösten var kanon jag började och det var helt underbart.
vintern har varit jobbig seg och tiden känns som den knapt räckt till... men jag är samtidigt så glad för att ha haft dem att åka ut till har gett mig egentid och komma hemifrån en stund även om vädret inte alltid tillåtit att man får rida och isen stoppat en massa.
det ger alltid energi att komma ut till stallet och lukta lite häst även om man inte alltid hinner med att rida.
nu när våren kommer så kan jag säga att hästarna och stallet ger en så mycket energi och glädje. det finns inget som är så gött som att komma ut till stallet gå och mocka lite skit i solen.
för att sen kasta på ett chabrak och ut och mys tölta i skogen.
M som har hästarna och stallet är en underbar människa som ställer upp alltid bjuder på vänskap och ett leende. Hon har så mycket förståelse och blir aldrig arg när det krockar och familjen tar mer tid än man hoppats på. Har fått massa hjälp glädje och inspiration tack vare henne.
här kommer lite härlig bilder.













YouTube Video




























Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt