Vårdcentral

Var på vc idag nu ska jag väll få tid till ortoped för att ta tag i min karpaltunnel. Lite nervös men men det blir nog bra. Sen tog jag upp om mon klåda. Utan någon vidare utredning skrev han ut medicin.
då frågade jag om amningen. då började det. han dissade amning totalt. förklarade att han var minsan vuxen och barnläkare och amning var ingen näring i och helt onödig.
totalt predikan. jag tog upp om WHO och det dissade han med för det var ju bara kvinnor i afrika det gällde. han var så noga med att påpeka att det var enbart för mys och inget annat. jag borde sluta.
tyckte att klådan måste ju vara så jobbig att det är värt att sluta. Men snälla haft den sen tonåren. tror knappast det stör mig massa nu.
men utreda till varför jag hade den nej nej det gjorde han då inte.
så skulle jag ta HB för jag vet att jag kan ha lågt HB ibland och jag är trött. då menade han att jag blir trött av amning ju. allt jag sa efter det var amningen fel på.
jag skulle ut ta HB sen vänta i väntrum.
väl där ute tog han in annan. sen kom denna ut ingen kom för mig. till slut fick jag säga till i kassan och dom bev föbluffade. då bad dom mig sitta ner utaför hans dörr.
då hörde jag att han hade ännu en ny pasient så jag drog!!!

betala 200kr för att inte ens få utret varför jag har klåda utan bara stoppa i mig massa medicin. nej tack sen glömde man bort mig. men framför allt köra predikan i 10-15 min att jag borde sluta amma.

fan fan fan hata VC inte konstigt jag INTE gillar att gå dit och väntar in i det sista!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt