livet

Vet att jag är urusel på att blogga. Men jag antar att jag kör leva livet istället för att blogga livet.

Nej men ska det vara ärligt så är det massa saker som händer just nu.
Vi har fullt upp med den hjälp vi får till stora H. Det tar massa tid och energi men vi ser possitivt på det hela och känns bra.

bröllopet närmar sig med storsteg.

det trista i livet just nu är jobbsistsen. Trivs ju underbart på mitt jobb med min chef. men vi har fått reda på steg 1 i nya omorganiseringen och detta innebär att FP och TFP ryker. då sitter jag löst. man funderar mycket vad händer nu. vist man har sagt och lovat inta avsked utan naturlig avgång. men vad innebär det nu när man flyttar alla NFC till storstäderna. är det att bli erbjuden jobb där för att tacka nej till det och därmed "säga upp sig själv". för då blir man även av med a-kassan ju.
usch många tankar och funderingar. det värsta är att man inte får svar eller veta förn i december.

ja ja bara att sätta igång och söka jobb antar jag. ;0))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt