kusin dejt i Skåne

helgen vi alla sett fram mot.
malmö resa och barnen (de stora) skulle stanna på vägen hos sin farmor i en stuga hon hyrt för att få vara med sina barnbarn.
Stora H var så ivrig och längtade så efter detta. Även Kusin I skulle vara på plats.
fredagen kom och vi skulle köra.
jag jobbade på som en galning på jobbet och skippade lunch mm.
sen hem hade liksom räknat med att få sitta och åka och äta i bilen. men jag får ett sms från maken där han skriver att han mådde dåligt och därmed inte kunde köra. så jag fick köra.




barnen var så lyckliga när de kom fram. kusin I sprang och mötte oss med iver.
tog en fika och sen körde vi vidare till lund för att hämta skorna jag köpt på tradera. sen vidare till mamma lägenhet.












det blev snabba ryck och jag kastade i mig mat sen for jag hem och satte mig på E s balkong och hade en mycket trevlig kväll med Is mamma.
när jag kom hem sen såg maken  mega risig ut. visade sig att han hade 39 graders feber.




så lördagen blev inte som var tänkt. jag fick åka till fam. S-Z själv och träffa lilla charmtrollet V.
sen mötte brossan och hans fru för en glass.








hem och bara slappa med maken som inte alls var pigg. för att inte helt bli instängda tog jag och mini oss en prom till affären men den nära affären var stängd så vi fick ta den långa vägen.












det blev en låååång prom då mini skulle kolla PÅ ALLT.
-titta mamma en nigel (snigel)




-mamma titta en vatten pöl.




söndag blev det packning och hemfärd. E var snäll och bjöd på lunch så vi kunde köra rakt blås hem och slapp stanna för att äta skitmat på vägen.
barnen hade haft en kanon helg och var så nöjda så!!!
Lite bilder från helgen

























Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt