Glad....

Att ja inte är som alla andra. Jag är jag och det är jag nöjd med. Ja den nakna sanningen helt sonica. Jag behöver inte vara stylad i håret ja behöver inte ha de nyaste modet och dyra kläder på mig. Smink vad är det i alla fall behöver ja inte ha 15 lager av det. Men problemet är när man inte är som alla andra då pratas det.
Folk lägger sig i och det pratas. Om man inte klär sina barn i oberall när det är 7 grader ute då skvallras det. Om man konfronterar lyx lireri där det okynnes köps ja då är man inte värdig vän.
Om man höjer rösten och tom skriker lite på sina barn oj då är man en usel mamma och ryktet går om anmälan soc.
Fan det tisslas rasslas och de flesta känns falska runt en.
Hu vad glad ja är för de jag har runt mig härliga Goa vänner som accepterar en för den man är.

Tror tyvärr bara att det är inte så fint innan för de vissa skal som finns Här runt om utan det är mäst en falsk yta.
Tackar gudarna för att ja inte tillhör det snokande gänget.
Utan mer det som man pratar om även om det stundtals är skitjobbigt. Men ja är ärlig och vågar vara och måste inte läggs på en falsk fasad!!!

Tror denna bild visar mer sanningen som den är


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Nina sa…
Ett polerat skal och facebook liv är väl till för dem som inte har så mycket annat att komma med.
Vad är det för folk som finns runt omkring er? Lyssna inte på dem, jag tror att bilden du har där är skrämmande rätt på fler än vi kan ana.

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt