Liten man....

Stora funderingar på en 5 årings nivå.

Lilla h och ja åker hem.
-mamma

Mmm

- varför blir inte poliser tjuvar?

Va säger du

- ja varför blir inte poliser och brevbärare tjuvar?

Ja men poliser blir ju inte tjuvar utan dom tar ju hand om tjuvarna ju. Du får väl fråga en polis vi känner annars.

- mamma när ja blir stor ska jag köpa en sportbil och bli tjuv och köra från polisen.

Men h det är väl inte bra att du blir tjuv det skulle inte mamma gilla, då får du sitta i fengelse ju.

- nej mamma jag kör ju från polisen ha ha ha skratt.

Nej det j är ju dumt

- oki då får jag sitta i mitt hus och tänka ignom det.

Ja det är nog bra ( skrattar och inser att det kommer från att sitta på sitt rum och tänka igenom när han gjort nått dumt)

- eller får jag sitta i fengelse men då kommer jag luras på er att jag är ingen tjuv ha ha ha ha




Ha ha han är för go!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt